pátek 10. května 2019

Výukové kartičky

To je tak, když máme ředitelské volno, říkám si, jak budu odpočívat a na věcí z práce ani nesáhnu... a stejně neodolám.

Takže jsem samozřejmě nevydržela a udělala si pár výukových kartiček na matematiku. Jsou tam všechny možné varianty... +,- do 20, do 100 do 1000, malá i velká násobilka, příklady s závorkami, násobilkové čtverce... taková všehochuť. Ze zadní strany jsem dala obrázky, které se týkají mého oblíbeného Harryho Pottera, který nás bude v mé třídě provázet celý příští rok - postupně už vymýšlím výzdobu a jsem na to sama moc zvědavá :)

Ještě ke kartičkám: stále různě přemýšlím, jak všechny uskladnit, aby byly stále u sebe a nezabraly moc místa, nerozsypaly se a hlavně byly stále při ruce. V práci už mám jeden šikovný kufřík pro kutily s různě velikými přihrádkami (foto dám jindy). Ale tyhle kartičky jsem dala dohromady trochu jiným způsobem - rozevírací kroužky, které jsem si objednala z alliexpressu - tam se objednává snadno a za pár kaček.

A teď tedy pár fotek:




A k čemu se kartičky budou a hlavně dají používat?

- pětiminutovky
- zpestření hodiny
- procvičování při hodině
- soutěže v hodinách
- aktivity pro rychlejší počtáře
- aktivity pro děti s minimálními výstupy, kteří nezvládají běžné učivo
- aktivity pro pomalejší počtáře, kteří píší pomalu
- aktivity pro pedagogickou intervenci
- práce pro žáky při suplovaných hodinách

No, myslím, že využití pro takové kartičky se rozhodně najde :)

Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...