úterý 7. května 2019

Rok 2018

... rok 2018 studium dává zabrat, není moc čas na tvoření a krasopsaní. Dostala jsem 6. třídu jako třídní. Snažím se víc věnovat focení :) stránky petrahejnova.cz.

Krasopsaní

Pořád se snažím co nejvíc psát a už přidávám i barvičky - fixy nebo wattercolorky...:)


Dárky pro kolegyňky z práce - náramek pro štěstí:







Miluju filmy Tima Burtona, tak proč to nespojit s krasopsaním ... aneb co všechno ten Tim natočil? :)








Zentangle

Relax u kreslení titěrných částí a detailů... samozřejmě opět spojené s wattercoloringem :)

Byla jsem požádána, abych udělala návrh na svatební oznámení :) (první skica)


Záložky do knížek:





Zase po dlouhé době jeden větší obrázek:




Pečetění

Vždycky jsem si to chtěla vyzkoušet... a když na aliexpressu na mě vykoukly vosky a pečetidla, nedalo se odolat :)


Šití

Začala jsem ší na Honzově šicím stroji. Nejdříve jsem se jen seznamovala, co a jak vůbec ušít a jak si udělat střih. Pak jsem si už zroufla na zdobené nákupní tašky a další jednoduché věci :)


Výzdoba třídy

Pro mě po 2 letech netřídnictví zase velká změna. Dostala jsem třídnictví v 6. třídě, kdy jsem děti skoro vůbec neznala a hlavně hned v září jsem měla plno nových nástupů. Celé prázdniny jsem si postupně tvořila výzdobu a přemýšlela, co vše tam udělám. A pak to jen nainstalovat a dodělat ve třídě. 
Bála jsem se toho třídnictví, plno papírů a administrativy se dost změnilo, tak to pro mě bylo na začátku velmi náročné. Bála jsem se i dětí, protože neměly z prvního stupně moc dobrou pověst, ale nakonec musím říct, že jsou to zlatíčka a hlavně takové děti do nepohody, i když každý má nějaký ten svůj handicap :) Úspěšně spolu bojujeme proti ostatním pani učitelkám a zatím boj zvládáme a zvládneme :)


Vánoční tvoření

Tvoření na prodejní týden, kdy naše škola prodávala ve stánku na náměstí. Byla to prima akce, kdy jsme se všechny v prodávání vystřídali, užili si vánoční atmosféru na trzích :)




Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...