neděle 5. května 2019

Rok 2016

Dlouho jsem nenapsala žádný článek... nebyl moc čas, ale taky mám sociální sítě jako Facebook a Instagram, takže mi přišlo zbytečné ještě psát blog. Ale nějak po skoro 3 letech zase začínám mít chuť začít psát blog... ani ne psát, jako spíš si sesumírovat, co všechno vyrábím a vytvářím a co mě baví a těší...:)

Takžeeee... ve zkratce pár fotek s tím, co jsem vytvářela a vždy jen krátký popisek, kdy a proč a jak jsem tvořila...:) a snad se bude teď těch článků objevovat více... ;) držte palce :)


Vyrábění solí a šumivek do koupele hlavně pro kolegyně z práce. Ještě jsem dělala krémy a šlehaná bambucká másla. Nejoblíbenější byly balzámy na rty :) Vždy se snažím vše nějak originálně zabalit, nebo ozdobit, aby pokaždé byl výrobek originální. V poslední době ještě přemýšlím o výrobě domácího mýdla... už mám ingredience, forma se mi už vyrábí... tak jsem sama na to zvědavá...:)


Dřevěná srdíčka pro kolegyňky do práce. Pomáhal vyrábět taťka, já jsem je jen dozdobovala. Myslím, že měla úspěch - líbila se. Stejně mám ráda dřevo a přírodniny :)

A tím by byl rok 2016 vyčerpaný...:) jede se dál... ještě rok 2017 a 2018 z rychlíku :)


Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...