neděle 28. února 2016

Zentangle 1

Sem tam jsem na takovéhle čmárání narazila, ale vždycky mi to přišlo strašně moc složité... Pak asi před rokem jsem si řekla, že si vyrobím svůj vlastní diář... a i když jsem lepila barevné papíry, přišlo mi to smutné a obyčejné, tak jsem tam ještě dělala nějaké další malůvky a podobně... takže tam jsem s tohle "technikou" začala...

Když byl diář hotový, tak mě to docela mrzelo že není co kreslit, ale na zbytek celého roku jsem od toho upustila.... až do doby, kdy jsem měla letos angínu... najednou spoustu času, když ležíte v posteli, chuť si něco kreslit... tak nějak motivace tím, že všichni teď nějak všechno kreslí a "dělají do umění" ... tak proč ne já...:D

Takže jsem vzala fixy a čtvrtku, kterou jsem si podle pokynů a rad na internetu rozstříhala na čtverce a hurá do toho...

 Pak se z toho stala droga... kupování jiných velikostí fixů, barvy, čtvrtky, skicáky, pravítka... koukání na internetu na různé nápady a co všechno se s tím dá udělat... a tady jsou první pokusy...


 



Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...